marți, 18 iunie 2013

Magazine Virtuale

Un magazin virtual este un magazin online care vinde produse pe internet. Cred ca toata lumea cunoaste acest aspect.

Avantajele unui magazin online:
  • costuri mici de intretinere: neavand un punct de lucru fizic veti reduce banii pentru chirie, angajati etc.
  • costuri mici de realizare: comparand cu un magazin real costurile sunt chiar si de 20 de ori mai mici; un magazin online va poate costa de la cateva sute de euro pana la cateva mii pe cand un magazin real va poate costa cateva zeci de mii de euro.
  • costuri mici de intretinere: dupa cum spuneam si mai sus, chiria nu exista, va costa insa promovarea; un magazin online este inutil daca nu este promovat cum trebuie; bugetul de promovare este stabilit de dumneavoastra, cu cat bugetul este mai mare cu atat vanzarile vor fi mai multe.
Dezavantajele unui magazin online:
  • cumparatorii nu au incredere: neavand un magazin real, cumparatorii nu vor avea incredere in produsele pe care le vindeti. Acest lucru se rezolva insa prin campaniile de promovare.
  • vadul este prea mare: acesta este un lucru daunator pentru ca va trebui sa satisfaceti toate tipurile de clienti si sa oferiti o gama foarte variata de produse. Spre exemplu, daca ati avea un magazin online cu produse pentru copii mici pozitionat intr-un mall in sectiunea de copii vadul ar fi mic dar targetat. In online se pot targeta clientii/vizitatorii dar daca acestia nu cunosc brand-ul dumneavoastra nu vor plasa nicio comanda.
Cert este ca un magazin online este necesar in anul 2013 pentru orice firma care vinde orice produse. Cu o mica investitie puteti deschide o portita care sa ajute afacerea dumneavoastra mai mult decat va puteti imagina.

Un magazin virtual este o necesitate! Da, o necesitate pentru ca oamenii tind sa cumpere produse de pe internet pentru ca este mult mai comod decat sa se deplaseze pana la sediul dumneavoastra. De ce sa ratati acesti clienti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu